Artykuły / Blog

Noworoczne postanowienia – jak je realizować?

09/01/2018
38a-1200x800.jpg

Wkroczyliście w Nowy Rok z przytupem???

W waszej głowie pojawiła się myśl – „Będę najlepszą wersją siebie, ten rok będzie mój!!!”

A może uważacie, że postanowienia noworoczne to bzdura, a na efekty pracuję się cały rok?

NIE WAŻNE

Czy zaczynasz zmianę na lepsze z powodu rozpoczęcia roku, czy po prostu chcesz być zdrowszy, silniejszy, lepiej wyglądać, być pewniejszym siebie, osiągnąć wymarzone cele treningowe, sylwetkę.

Jest pewna osoba która może Ci w tym przeszkodzić, a mianowicie TY SAM.

Spytasz dlaczego? Odpowiedź jest prosta, dlatego, że stawiasz sobie zbyt wygórowane cele które trudno jest osiągnąć, zamiast iść małymi krokami, cieszyć się na co dzień małymi sukcesami które są najbardziej motywujące Ty zniechęcasz się po trzech miesiącach ciężkiej pracy bo nie udało ci się zdobyć niemożliwego.

W tym roku może być inaczej. Mamy dla Ciebie cenną radę dzięki której na koniec roku 2018 będziesz z siebie po prostu dumny!

KIERUJ SIĘ PROSTĄ ZASADĄ: WYZNACZ SOBIE SPRECYZOWANE CELE, KTÓR MOŻESZ REALNIE OSIĄGNĄĆ W NIEZBYT DŁUGIM CZASIE.

Jakie??? To zależy tylko od Ciebie, my podpowiemy Ci jakie będą dla Ciebie bardzo korzystne, a ty sam zdecydujesz co z tym zrobisz. Poniżej kilka przykładów celów które często sobie stawiamy, pokażemy Ci jak je sformułować, by ich realizacja nie była dla Ciebie problemem.

1. Będę się mniej stresował pracą -> Wszystkie obowiązki związane z pracą będę wykonywać w określonych godzinach, pozostałą część dnia pozostawiam dla siebie, rodziny, przyjaciół.

2. Zdobędę wymarzoną pracę-> Poszerzę swoje umiejętności, zacznę studia/kursy które zawsze mnie interesowały.

3. Zbuduję masę mięśniową-> Zbilansuję swoją dietę i zaplanuję treningi razem z specjalistą, lub zdam się na wiedzę i doświadczenie Box Kitchen 😉

4. Schudnę 25 kg-> Wprowadzę aktywność fizyczną 2 razy w tygodniu i zbilansowaną dietę pod względem makro i mikroskładników dostosowaną do moich potrzeb, dzięki czemu schudnę 6kg w przeciągu miesiąca.

5. Zacznę jeść zdrowo-> Zacznę zapisywać wszystko co jem i piję i wyeliminuje błędy żywieniowe.

6. Przejmę kontrolę nad swoim zdrowiem-> Umówię się na badanie kontrolne do lekarza w przyszłym tygodniu w czwartek…. Itd.

Już wiecie o co nam chodzi??? Wszystkie cele po lewej stronie świetnie brzmią i niewątpliwie zrealizowanie ich przyniesie korzyść Waszemu zdrowiu, ale w 99% tylko konkretne założenia przyniosą efekty o jakich marzycie.

Także do roboty, ołówki i długopisy w dłoń i w tym roku zamiast listy życzeń napiszcie listę ZADAŃ DO REALIZACJI.

Chcesz o tym pamiętać? Udostępnij!

Powodzenia 🙂