Dieta:

Jaką kaloryczność diety powinienem/powinnam wybrać?

W dzisiejszym czasach najpowszechniejszą opcją do obliczania zapotrzebowania kalorycznego są kalkulatory kalorii, fakt, są one pomocne, nigdy jednak nie odwzorują w 100% potrzeb każdego człowieka indywidualnie. Zapotrzebowanie kaloryczne będzie różne dla każdego z nas, należy brać pod uwagę, nie tylko płeć i wagę, ale także historię naszych chorób i aktualne choroby, aktywność sportową, nietolerancje pokarmowe, różną przemianę materii każdego z nas i budowę ciała.
Kalkulatory są zatem narzędziem jedynie orientacyjnym i pomocniczym. Jeżeli masz wątpliwości jaką kaloryczność diety wybrać skontaktuj się z nami, chętnie przeprowadzimy wywiad i pomożemy Ci dobrać odpowiedni wariant. Nasza dietetyk Agata oferuje bezpłatne konsultacje od poniedziałku do piątku pomiędzy 8:00 a 16:00 pod numerem telefonu 515984016, bądź mailowo pod adresem info@boxkitchen.pl. Dobór diety pomoże sprostać Twoim oczekiwaniom i celom jakie ma Ci dać dieta.

Z ilu posiłków składa się zestaw?

Nasze zestawy składają się z 5 zbilansowanych posiłków, jest to kompletny zestaw wyżywienia na cały dzień. W ofercie posiadamy też opcję LunchBox, dla osób, które śniadania i kolację przygotowują samodzielnie w domu. Lunchbox można zabrać ze sobą do pracy, bądź wyjazd. W skład takiego zestawu wchodzą: II śniadanie, Obiad oraz Deser.

Co otrzymam w paczce?

W paczce znajdują się przygotowane przez nas posiłki, zapakowane w specjalne pojemniki przeznaczone do przechowywania żywności oraz zestaw sztućców z serwetką.

Czy pudełka, w których są podawane posiłki są bezpieczne?

Oczywiście, pudełka, w których przekazujemy posiłki są bezpieczne. Posiadają wszelkie atesty i normy które dopuszczają ich zastosowanie do przechowywania w nich posiłków.

Jak podgrzewać posiłki?

Posiłki prosimy podgrzewać w kuchence mikrofalowej w przypadku zup/kremów zdejmując przeźroczystą folię, pozostałe potrawy można podgrzewać pozostawiając folię na pudełku, czarne pudełko nadaje się do podgrzewania potraw w kuchence mikrofalowej. Posiłki można także przełożyć na talerz i poddać podgrzaniu, bądź pogrzać je na patelni, lub w garnku , w zależności od rodzaju potrawy.

Jakimi płynami uzupełniać dietę?

W trakcie stosowania diety zalecamy eliminację wszelkich słodkich napojów, zwłaszcza gazowanych, a także słodkiej kawy czy herbaty. Najlepszym sposobem na nawodnienie organizmu jest woda mineralna (należy pamiętać, iż zapotrzebowanie na wodę to minimum 30 ml/kg masy ciała/dzień!), jak również słabe napary z ziół czy zielona herbata.

Czy mogę zamówić dzień próbny?

Jak najbardziej! Jeżeli nie jesteś pewien czy catering dietetyczny jest dla Ciebie zamów zestaw testowy z rabatem i wypróbuj nas! Zamówienie można składać w zakładce: ZAMÓW.

Czy mogę zawiesić dietę, bądź zmienić daty dostawy?

Tak, jeżeli planujesz urlop, bądź nagły wyjazd prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta do godziny 12:00 dwa dni robocze wcześniej poprzedzające przerwę w dostawie. Taką dyspozycję prosimy skierować mailowo na adres: info@boxkitchen, bądź telefonicznie pomiędzy 8:00 a 16:00 pod numerem 519-086-449. Zaznaczymy przerwę w dostawie posiłków, a rozpoczniemy dostawy z powrotem z dniem, w jakim wyznaczysz kontynuowanie dostawy zamówienia.

Czy mogę otrzymać zestaw posiłków na dwa dni, jeżeli wyjeżdżam i nie będę mógł ich odebrać kolejnego dna?

Tak oczywiście! Przyjmujemy zamówienia posiłków na dwa dni. Prosimy o wydanie takiej dyspozycji mailowo na adres info@boxkitchen.pl na dwa dni robocze wcześniej do godziny 12:00. Nie musisz się martwić o monotonię, menu będzie urozmaicone, przygotujemy dla Ciebie dwa różne zestawy posiłków.

Dostawa:

W jaki sposób odbywa się odbiór zamówienia?

Zestawy żywieniowe dostarczamy codziennie w godzinach porannych 4:00-9:00, w przedziałach czasowych wybranych przez klienta dostępnych podczas składania zamówienia.

To Państwo wybierają gdzie najwygodniej odebrać przesyłkę: w domu, bądź w pracy.

Czy musze czekać na kuriera, który przywiezie paczkę?

Dostawa odbywa się bezproblemowo, nie chcemy budzić klientów Paczki zostawiamy pod samymi drzwiami mieszkania, za ogrodzeniem domu, bądź wg wytycznych podanych przez Klienta podczas składania zamówienia. Jeżeli klient chce odebrać zamówienie osobiście od kierowcy dostarczymy je do rąk własnych.

Czy w trakcie okresu, na który wybrałem dietę, mogę zmienić adres dostawy?

Tak, oczywiście. Można zmienić adres dostawy w trakcie trwania okresu zamówienia, prosimy jednak taką deklarację składać mailowo na adres: info@boxkitchen do godziny 12:00 dwa dni robocze wcześniej poprzedzające zmianę adresu dostawy i poczekać na potwierdzenie zmiany adresu dostawy z naszej strony.

W jaki sposób realizowane są zamówienia w czasie weekendu?

Każdy Klient może skorzystać z opcji dostawy w weekend, w formularzu podczas składania zamówień można wybrać dostawę tylko w sobotę, tylko w niedzielę, bądź w sobotę i w niedzielę. Zamówienia na niedziele są dostarczane wraz z sobotnią dostawą.

Jaki jest koszt dostawy zamówienia?

Dostawy odbywają się bezpłatnie, dopłaty wymagane są jedynie w miejscowości Tarnowskie Góry.

Jaki jest obszar dostaw?

Zamówienia dostarczamy do miejscowości podanych poniżej :

Będzin, Bobrowniki, Brzękowice, Bytom, Chorzów, Czeladź, Dąbie, Dąbrowa Górnicza, Dobieszowice Gliwice, Goląsza, Gostyń, Góra Siewierska, Gródków, Imielin, Jaworzno, Katowice, Łaziska Górne, Malinowice, Mierzęcice, Mikołów, Mysłowice, Najdziszów, Nowa Wieś, Orzesze, Ożarowice, Paniówki, Piekary Śląskie, Podwarpie, Przeczyce, Psary, Przyszowice, Pyskowice, Rogoźnik, Ruda Śląska, Sarnów, Sadowie, Sączów, Siemianowice Śląskie, Siewierz, Sosnowiec, Strzyżowice, Świerczyniec, Świerklaniec, Świętochłowice, Tarnowskie Góry, Twardowice, Toporowice, Tychy, Warężyn, Wojkowice, Wojkowice Kościelne, Wyry, Zabrze.

W celu umówienia dostawy w miejscowości poza naszym obszarem dowozu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Mapa dostaw jest zamieszczona w zakładce KONTAKT