Dlaczego nie chudnę, gdy jestem na diecie?

Dlaczego jestem na diecie i nie chudnę? Przeczytajcie wpis zaprzyjaźnionego profilu praktycznastronatreningu

Jednym z powodów braku efektów w czasie redukcji jest model żywieniowy, w którym 5 dni trzymamy zakładaną restrykcję kaloryczną, a w sobotę i niedzielę pozwalamy sobie na „nieco” więcej. Efekt jest jak na infografice. Pozwalając sobie w weekendy ryzykujesz, że zamiast redukować złapiesz dodatkowe kilogramy!

Jeżeli koniecznie chcesz delektować się smakołykami w weekendy, to masz 2 opcje:

1. Wliczyć je w pulę spożywanych kalorii. Co w przypadku jedzenia w restauracjach jest właściwie niemożliwe.

2. Zastosować IF (intermittent fasting). Jest spora szansa, że zaczynając jeść np. o godzinie 14.00, sumarycznie przyjmiesz mniej kalorii niż gdybyś pozwalał sobie od samego rana. Nie daje to gwarancji sukcesu ale daje nadzieję;) …no chyba, że ktoś postraszył Cię, że IF zniszczy Twoją wypracowaną masę mięśniową.

Nie wiesz co to IF? Zapraszam na profil praktycznastronatreningu na fb!

Podziel się tym ze znajomymi!

Share on facebook
Share on google
Share on whatsapp
Share on email